من چگونه میتوانم به خرید اینترنتی از فروشگاه شما اعتماد کنم؟
فروشگاه Omd Cool علاوه بر فروش اینترنتی سالها به عنوان یک فروشگاه فیزیکی برودتی سرشناس مطرح است. همچنین فروشگاه ما دارای نماد اعتماد الکترونیک از سمت وزارت صمت است. همچنین در فروشگاههای اینترنتی سرشناس مانند ترب به فروش محصولات مشغول هستیم.
بله
[
2
]
آیا این پرسش و پاسخ برای شما مفید بود
؟
آیا امکان خرید حضوری از فروشگاه شما وجود دارد؟
بله. شما میتوانید با مراجعه به حضوری به فروشگاه Omd Cool به آدرس خوزستان، شهرستان امیدیه، بازار روز، روبهروی میدان ساعت مراجعه کنید.
بله
[
0
]
آیا این پرسش و پاسخ برای شما مفید بود
؟
چقدر روز طول میکشد تا محصولات به دست ما برسند؟
با توجه با زمان کاری اداره پست بین 3 الی 4 روز کاری بسته پستی به دستتون خواهد رسید.
بله
[
0
]
آیا این پرسش و پاسخ برای شما مفید بود
؟
کالایی خریداری نمودم که بعد از دریافت متوجه شدم اصل نیست، چطور میتوانم کالا را مرجوع کنم؟
با توجه به اینکه تعدادی از کالاها توسط تولید کننده اصلی تولید نمیشود ، در سایت با نشان غیر اصل مشخص شده اند، که هنگام سفارش گذاری شما امکان انتخاب کالای اصل و غیر اصل را دارید اما اگر کالای ارسالی طبق محصول درج شده نباشد یا به هر عنوان مغایرت داشته باشد بعد از مرجوع و دریافت توسط مجموعه تمامی وجه استرداد میگردد .
بله
[
0
]
آیا این پرسش و پاسخ برای شما مفید بود
؟
چطور میتوانم بدون برقراری تماس، درخواست مرجوعی کالای خریداری شده را اعلام کنم؟
شما میتواند وارد پروفایل خود شوید و از قسمت سفارشات تحویل شده ، فرم درخواست را تکمیل کنید و یا با شماره مجموعه تماس حاصل فرمایید و مستقیما اطلاع دهید .
بله
[
0
]
آیا این پرسش و پاسخ برای شما مفید بود
؟
اگر کالای تحویل شده مغایر با سایت باشد میتوانم آن را برگردانم؟
وجود مغایرت، باید حداکثر هفت روز پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد تا پشتیبان ها در اسرع وقت با شما ارتباط گرفته و کالای شما را به توجه به درخواست شما مرجوع یا تعویض نمایند .
بله
[
0
]
آیا این پرسش و پاسخ برای شما مفید بود
؟
اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟
آسیب دیدگی باید به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود ، اغلب این آسیب دیدگی ها توسط شرکت های حمل و نقل رخ میدهد بدین دلیل قبل از دریافت بسته از مامور مربوطه این شرکت ها از دریافت آن امتناع فرمایید و فورا به ما اطلاع دهید تا از خسارت وارده جلوگیری شود
بله
[
0
]
آیا این پرسش و پاسخ برای شما مفید بود
؟
سفارشاتی که از طریق پست یا تیپاکس ارسال میشوند را چگونه میتوان پیگیری کرد؟
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق پست هستید، میتوانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست یا تیپاکس پیگیری نمایید . شماره مرسوله ۲۴ رقمی پست یا تیپاکس برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به حساب کاربریتان اطلاعات را دریافت کنید