اگر کالای تحویل شده مغایر با سایت باشد میتوانم آن را برگردانم؟
وجود مغایرت، باید حداکثر هفت روز پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد تا پشتیبان ها در اسرع وقت با شما ارتباط گرفته و کالای شما را به توجه به درخواست شما مرجوع یا تعویض نمایند .
بله
[
0
]
آیا این پرسش و پاسخ برای شما مفید بود
؟
اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟
آسیب دیدگی باید به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود ، اغلب این آسیب دیدگی ها توسط شرکت های حمل و نقل رخ میدهد بدین دلیل قبل از دریافت بسته از مامور مربوطه این شرکت ها از دریافت آن امتناع فرمایید و فورا به ما اطلاع دهید تا از خسارت وارده جلوگیری شود
بله
[
0
]
آیا این پرسش و پاسخ برای شما مفید بود
؟
سفارشاتی که از طریق پست یا تیپاکس ارسال میشوند را چگونه میتوان پیگیری کرد؟
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق پست هستید، میتوانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست یا تیپاکس پیگیری نمایید . شماره مرسوله ۲۴ رقمی پست یا تیپاکس برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به حساب کاربریتان اطلاعات را دریافت کنید