چطور میتوانم بدون برقراری تماس، درخواست مرجوعی کالای خریداری شده را اعلام کنم؟
شما میتواند وارد پروفایل خود شوید و از قسمت سفارشات تحویل شده ، فرم درخواست را تکمیل کنید و یا با شماره مجموعه تماس حاصل فرمایید و مستقیما اطلاع دهید .
بله
[
0
]
آیا این پرسش و پاسخ برای شما مفید بود
؟
اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟
آسیب دیدگی باید به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود ، اغلب این آسیب دیدگی ها توسط شرکت های حمل و نقل رخ میدهد بدین دلیل قبل از دریافت بسته از مامور مربوطه این شرکت ها از دریافت آن امتناع فرمایید و فورا به ما اطلاع دهید تا از خسارت وارده جلوگیری شود